Patoy92@Gmail.COm

Jumaat, 15 Julai 2011

CAra memastikan biskut raya tahan lama dan x dibalun oleh adik2 anda..ahhaha

huhuh..pejam celik..pejam celik..tinggal beberapa hari lagi nak puasa & x lama lepas itu kita akan menyambut bulan syawal..
Gua nak tanya korang lah..dah buat x kek or biskut raya??
awal lagi kan???..rilek-rilek lah buat...pasal kalau buat awaL-awal pon biskut korang tu x akan sempat nak jumpa raya...adik-adik n bebudak kecik kat umah korang dah balun siap2 dah biskut tu..ahhahaa

hari nie gua nak bagi  SATU tips untuk korang bagi menjaminkan biskut2 anda tidak habis sebelum raya menjelma..tips gua nie kira nak kasi adik2 korang x berani lah nak makan biskut tu..hahah....


TIPS dia ialah meletakkan biskut itu di dalam bekas yang macam kat bawah nie..
hehehhehhehehehhehe









amacam? BERNAS kan idea aku?hahaa..baru korang tahu yang aku nie OTAK memang boleh pakai..hahahha


p/s: bukan setakat bebudak je takut nak makan...Nenek2 datuk2 pon kena pike 7-8 kali nak bukak bekas tu..ahhahahaa

2 ulasan:

  1. ko sorang je wat biskut mary jadi biskut raya.hahah

    BalasPadam