Patoy92@Gmail.COm

Selasa, 12 Julai 2011

LAKSA SARAWAK dan MEE KOLOK SARAWAK..perghhhhhhhhhh

asslammualaikum..

hehhe..hari nie gua mau kongsi la pada korang2 semua makanan kegemaran gua...haha..(sebenarnya jarang makan)..Hari nie gua mau promote sikit makanan dari Bumi Kenyalang..korang tau x negeri bumi kenyalang?kalau korang xtau baik korang ulang balik masuk Pra sekolah!!!..(xtau pon wat2 la tahu!!)

LAKSA SARAWAK


huiyoo..hahha..amacam?nampak sedap x?
nie baru gambar..belum korang hidu bau lagi..belum korang rasa lagi...kalau korang nak sgt mkan nie..pi lah beli kat kedai ke?tapi kalu kedai kat smenanjung, rasa dia lain sikit lah kot..Pasal bukan resipi original dari Sarawak.Laksa sarawak ni lain daripada yang lain..korang tahu laksa kan?yang mee dia mcm besar2 tu...?mcm laksa johor or penang?..laksa sarawk nie mee dia pakai tu x besar..halus dan mulus jek..pakai beehun je..tu lah yang membuatkan laksa nie bertambah sedap..ahahah.
(Kalau ye pun korang terliur nak rasa Laksa Sarawak nie, jangan Korang jilat lak skrin laptop korang..ahhahahha)

MEE KOLOK





nie lagi satu yang spesel..korang xjumpa lah makanan nie kat tempat lain..kat sarawak je..kalu dah pergi sarawk tu try lah MEE kolok nie...SEDAP...(kadang time korang makan tu,korang xsedar yang korang dah telan garfu & sudu korang...sedap sgt kan..sampai besi pon boleh masok perut)

Korang nak Resipi ke?hahaha..mane boleh bgtau korang..nanti bocor lah resipi Rahsia ITIK BERTELUR AYAM MENGERAM..haha..

p/s: Resipi dia Gua pon xtahu beb..haha..Gua makan je..Tapi jangan korang cakap gua nie tahu makan je..pasal Gua nie banyak pandai n pakar hal2 mee kolok goreng n laksa sarawak..(kepakaran gua ialah gua pandai bezakan mana satu mee kolok n mana satu Laksa Sarawk & mana satu ikan goreng kunyit)

HAHAAHAHAH

2 ulasan:

  1. hahhaa..baru ko tahu..try lah pi sarawak..hahaa

    BalasPadam